love me hate me

Újra kiderült, hogy a pasiknak a radarja még mindig meg van és jobban működik mint valaha....
Tegnap felvettem a szuper kis beszólós rucimat...mennék ki az ajtón erre brüm brüm a golfom megáll Békával...hangos bassz* meg hagyta el a számat kétszer is, mert anyukám visszakérdezett, hogy mit is mondtál? Nekem délelőtt még azt mondták, hogy nincs itthon..megint dolgozik valahol a messzeségben...erre tessék felbőg a motor és itt van....
Kb. május óta nem igazán kommunikáltunk...egy két sem max.
Jó tudom gyáván megfutamodva vártam pár percet, hogy elhúzzon és utána lementem bnőimhez...
Majd lefeküdtem aludni tizenegy körül...hajnali egy után sms...Dé az...miközben válaszolok neki..újabb sms...ismeretlen szám...
Majd az ismeretlen számnak gazdája lett Béka személyében...szokásos mi sem történet szia szivis megszólítás...mizuság....ő itthon én itthon?jó lenne összefutni dumcsizni...
Komolyan honnan érzi azt, hogy kezdek túl lenni rajta?smsek törölve...képe törölve...és most másért kattogok...neki nem kellettem de miért nem hagyja hogy mással legyek..még ha az a másik sem nagyon tesz azért hogy ez így legyen...Újabb bizonyíték, hogy Békának radarja van arra, hogy ne tudjam elfelejteni....végül visszaírtam neki, hogy itthon vagyok és talizhatunk holnap..
Aztán még két sms..és kaptam 15percet, hogy összekapjam magam a talihoz...majdnem kettőkor...hát ezer éve nem csináltam ilyen éjszakai kilógást...régebben volt, hogy gondoltam egyet és szó nélkül leléptem pár órára...szüleim aludtak...szóval nekik fel sem tűnt...De most rendes kislányként szóltam apukámnak aki fél álomban volt...mert kissé aggódós a lelkem és már nem fiatal..nem kell hogy bepánikoljon, hogy üres az ágyam..miközben otthon voltam:)
Felkaptam az éppen kezem közé akadó ruhadarabokat...beraktam a szemem, mert szemüvegben veszélyes vele talizni..kissé gerjed rá...:D
Már kint várt a ház előtt...olyan fura volt látni...létezik, hogy egy idő után máshogy látjuk az embereket??megváltozik az érzésünk vele kapcsolatban és máshogy látjuk...mintha egy szépen torzító ablakon át láttuk volna...most meg ez az ablak nyitva és csak nézünk...
Sétáltunk egy kicsit beszélgettünk...kissé lázadó hangulatban volt..lázadozott össze-vissza ott nekem:D Aztán lecsüccs pad...kis arcoskodása:) Amit már megtanultam kezelni...főleg így hogy én most nagyon nem így láttam sokkal könnyebb volt...
Megint előjött a tervezgetős énje....hogy miért nem megyek le velük péntektől balcsira...miért nem megyek vele el külföldre mikor dolgozik....olyan jó lenne...stb.Én megcsak pilláztam, hogy már megint mi lelte...meg lehet abbahagyja azt a munkát ami miatt nem lehettünk sokat együtt....stb
Majd elindultunk haza...úgy döntöttem kissé ittas őfelségét egyszerűbb hazakísérni...Aztán jöttek az utalások, hogy milyen jó lenne ha ott aludnék...és miért nem alszom ott...ahogy régen is...
Aztán kissé lecsókolt...jól van tudom rossz vagyok mert hagytam...de mentségemre...most olyan rossz volt...vagy ő lett béna pár hónap alatt..vagy passz:D
Aztán az én Békámból előtört a férfiállat...kissé kanos volt...és úgy viselkedett mint egy Neandervölgyi...féltem hogy előveszi a bunkóját és lecsap..aztán a hajamnál fogva bevonszol a barlangjába...majd letépte rólam a felsőmet...berángatott a lépcsőházba..de szerencsére a liftbe már nem tudott berakni:D Komolyan..nem tudom mi lelte...ilyen bolond még sosem volt...jó hasonló már igen..és tudom mondtam már hogy néha milyen jó lenne ha a férfi állat megfogna és jól odavágna az ágyra és reggelig szexelnénk...na de ez nem az az este volt...arcoskodott ott nekem, hogy ő milyen jó pasi..milyen király a kocsija...jó ez tény..imádom a lovait...
Aztán milyen jó lenne együtt lenni...na menjek már fel...fura módon nem vágytam rá...bár az ölelése jó volt...de lehet csak azért mert egyedül érzem itthon magam...és ez ismerős volt..
De sajnos az invitálást vissza kellett utasítanom..miután kimenekültem a farkas karmaiból...hazaindultam...sms Dé-nek...hogy mégsem alszom még...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése