Kinek mi a szeretlek?

Az a fura, hogy valaki nagyon nehezen mondja ki a szót valaki meg csak úgy dobálózik vele...
Akkor most honnan tudjuk, hogy mikor igaz és mikor van vmi jelentés a szó mögött....tényleges jelentés...nem csak egy odadobott szó...hogy nesze örülj neki...odadobott csont...el leszel vele egy darabig...
Én most visszagondolva....Egyedül Á.nak mondtam azt hogy szeretlek...szemtől szembe...tartalommal...másnak szerintem nem mondtam...helyettesítettem néha szórakozás közben utállakkal...ami szinte ugyan azt jelenti...de közben mégsem...és nincsen súlya...
Dé dobálozik vele..kezdem úgy érezni...minden nap leírja a hiányzollal egyetemben...és közben semmi változás....nem beszél vele...semmi sem változik...ha szeretek vkit, akkor nem ilyen vagyok...nem?
Szeretlek nálam nem csak egy szó...mint a hogy vagy...nem igénylem, hogy mondják még nem igaz...és a spontán sokkal jobb mint a megtervezett most kimondom...na komolyan kimondom..gyerünk már...
Mikor vki leírja...akkor néha elkap a menekülési vágy...hiszen mi van ha komolyan gondolja..de olyan kár, hogy ált. magamból indulok ki...van aki csak leírja....biztosítva magát mindenben...
Szeretlek...neki csak egy szó...látom...mennyire...
(remélem látjuk a lebeszélés lekezdődött... :( ha nem siet...leírás elkezdődik...)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése