Az a 20.dika

Tegnapi napom nem volt éppen rózsás...továbbra is szenvedtem a torkommal...ráadásul a nyakam is kiba.... fáj már több napja...nem tudom mi lelte...folyamatosan kennem kell mert nem tudok jobbra balra nézni..se felfelé:D
Komolyan egy hétig nem dolgozom és leépülök?:D
És ezek után ne legyek munka mániás?? Ott semmi bajom...szabin meg leamortizálodom...pedig elvileg ilyenkor stressz sem ér....
Hol itt a logika?
Már régen megbántam, hogy nem maradtam 20.án fent pesten..több okból is...de mivel 22én családibanzáj lesz így nem láttam értelmét oda vissza rohangálni a városok között...
Kisvárosi vigadalom...hát..nagyon izgi volt...késve értem le mert összefutottam egy régi ismerőssel és hát a ki hogy van bájcsevej kissé sokáig tartott...Szegény Audrey-ék meg vártak rám lent a "party" helyen...
Lehet snob vagyok már és nem felel meg nekem ez a színvonal..de nem érdekel..szerintem a szervezés ratyi volt...lámpák égtek a tűzijáték alatt is...a koncertek no name együttesek...feldolgozásokkal...jó tuti ez kell a munkás népnek...mint mindig...
Majd összefutottunk CukiD-vel kínos köszönés a haverjai előtt...és oké..akkor erről ennyit...már messziről kiszúrtam...valahogy megláttam és dobbant egyet izgalmamban a szívem...de inkább csak a következő kínos pillanatok miatt...aztán győzködtem bnőmet hogy ő az:D csak rövid gatyóban van tőle nem megszokott módon..
Aztán elhagytam a pulcsimat...majd megkerestem a fekete pulcsit a sötét fűben...de meglett..nagyon nyüsszögős lettem volna ha elhagyom az egyik kedvenc pulcsimat...
Majd tűzijáték Dé-re gondolva mert megbeszéltük...jajj istenem hogy mennyire nyálas dolgokra vagyok képes amikor optimista vagyok...igaz Kisfőnökre is gondoltam mert ő meg nélkülem hajóról nézte a tűzijátékot pesten.....áááá és erről lemaradtam a semmiért....Boszi is hívott hogy tűzijátékozzunk...de nem nekem itt kellett punnyadnom a Kisvárosi lámpa fényes tűzijátékban...miért nem tudok két felé szakadni???
jó a bnőimmel jó volt lenni..kicsit de tényleg csak szösszenetnyit voltunk együtt...aztán Audrey pasijához aludni, Kiscsaj meg haza....én meg egyedül jöhettem fel a partról a tök sötétben...kis is fulladtam mire felértem..ez a betegség átka...kis sétától, ami régen meg sem kottyant teljesen kifulladok és a fájós torkom kiszárad..na az a halál a köbön...
Földeljetek el a hátsó kertben...ennyi a kívánságom csak:D
Aztán végre otthon..pizsi és ágy....na és ekkor még azt hittem itt az este vége....és csak reggel nyitom ki újra a szemecském...tévedtem...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése