Várni várni vágyni...

Én várok és várok...de mikor ér már ide a hercegem???
Azt kérte várjak rá..még leépíti a banyát....és hogy bízzak benne, mert velem akar lenni...hiányzom...és szeret.....és csak én kellek neki.....de a banya még mindig a képben....
Meddig lehet csesztetni anélkül hogy az agyára mennék??
Utálok várni..de tudhattam volna, hogy ez lesz....csak lépjünk már valamerre...megkapta ezt a hetet még nem vagyok nagyvárosban....kíváncsi vagyok, hogy megteszi e amit ígért...
Sokan kérdezik, hogy megbízom e benne, hogy betartja a szavát....reménykedek...tudom, hogy a mesék nem valóságosak....de próbálok optimista és pozitív lenni...elvégre azt mondják ez a nyitja mindennek....és én már szeretnék boldog lenni vkivel...de azért nem görcsösen...és nem minden áron....és annál többet érdemlek, mint hogy 3dik legyek és mesét hallgassak....nem játszom úgy, mint Bnőssel anno...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése