Elvileg...

Elvileg rend a lelke mindenek és akkor minden szupiság....akkor az én életemben nagyon sok a kuszaság mert itthon és a várban is katasztrófális a helyzet...visszaeső gyűjtögető is vagyok...sajnos...nagyon nehezen válok meg dolgoktól...a vidéki ősöknek köszönhetően...mindenhez úgy állok hozzá...hogy még jó lehet vmire és még megjavíthatom...ezer ilyen dolog heverhet a két szobámba és lakásban....kupi kupi hátán...régebben élveztem ezt a kuszaságot...de de lehet öregszem mert egyre zavaróbb a helyzet...szóval erőt kellene vennem magamon és kidobálni mindent ami nem kell vagy nem fog kelleni....mert lassan belefulladok...testileg és lelkileg is....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 megjegyzés:

Charlie írta...

nekem nagymamám után maradt meg bennem ez a "még jó lehet később, még jó lehet akármire" hozzáállás :D csak nekem minden gondosan dobozokba, szekrényaljakba van rejtve :D

Megjegyzés küldése