Répás befejezés nélkül...

.....ma meghalt a nyuszikám....6éves volt a drága...még anno Á-tól kaptam húsvétra..aztán mikor letelt az ünnep vissza akartuk vinni..de mivel mondták, hogy de jól felhizlaltuk..így levágják..egy nap haladék kérés...és nyuszi lakás építés következett...és találtunk neki földet, ahol élhetett...mamám hátsó kertjében....
Ott élt már kb. 6 éve....fiatalabb korában sokat járt el kurvázni meg volt bejáratott háreme is....de nem vetette meg a pasi nyuszikat sem...ő az én kis felvilágosult nyuszkóm volt...és ma meghalt...lassan nem sok minden köt a mamámhoz és ahhoz a helyszínhez, ahol nyaraim nagy részét töltöttem...
Főleg azóta mióta Mocskosszemétláda pasija molesztált engem 15-16 évesen...és a nyuszimat is bántotta utoljára, mikor a fülét kezeltük....sose hallottam még olyan keserves nyuszi sírást, mint akkor mikor a sebes fülét húzta...hiába kérleltem, hogy engedje már el...aki Mocskosszemétláda azt hiába kerüli az ember sok éve....az az is marad...
és nyuszimat így láttam utoljára sírósan és elbújósan...holnap mentem volna hozzá látogatóba, mert a mai nap nem éppen úgy jött össze ahogy akartam....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 megjegyzés:

Ninetta írta...

részvétem drága :( sajnálom a nyuszidat :(

Charlie írta...

oh.. ismét :(
ez a fülhúzásos izé meg, eh.. tökön kellett volna rúgni. :(

Amelie írta...

köszönöm csajok...aranyosak vagytok... :(

Megjegyzés küldése