Az a Másnap

Másnap kelésnél találtunk egy kistányért tele vízzel a piros sámlin....gazdája nem akadt..de valaki éjszaka nagyon aktív lehetett:)
Majd másnapos kajálás....kis HP nézéssel..kisebb haldoklós szunyálással...
Aztán mikor felkeltem Ninetta már pakolt és haza akart menni...egy ideig győzködtük aztán jobbnak láttuk elengedni...
Délután már csak hárman kimentünk a Margit szigetre és ücsörögtünk a fűben...és elmélkedtünk a pasikon...beszélgettünk az előző esti kenusokról...Bnős öccséről, akit PG stipistopizott, és másik kenusról akit meg Boszink...én nem stipistopiztam...én Dé lázban égtem már akkor...viszont örültem a két kis lángos csajnak mellettem:) csak legyen jó vége a meséjüknek:)
Hazafelé még bemutattuk PG-nek a Serájt faltunk egyet...éljen a másnap és az éhség:D
Otthon gyors készülés...randi Dé-vel...nehéz elválás...de legalább így Boszi láthatta élőben...majd köv reggel PG is összefutott vele az előszobában:D
Este mondtam menjünk ugyan oda...hogy legyenek emlékeim a helyről...mert kb. a "stroboszkópos" képekre emlékszem csak...ami kiderült végül nincs is ott?:D jajja ilyen ha az agy vicces és játszik:D
Újra ott és teljesen józanul...más volt:) Odafelé még rossz buszra is szálltunk:D hát igen van ami részegen egyszerűbb:)
Majd megjöttek a srácok a csajok nagy örömére...engem még kicsit osztottak az előző este miatt, hogy hogy kész voltam...aztán Öcsi előadta a teóriáját, hogy Bnős miért nincs itt meg miért nem voltam erőszakosabb stb:)
Aztán a lányok belekeveredtek a csókpartyba...én meg körbenéztem...és mivel még az esti Dé randi lebegett a szemem előtt...üres a kéró...és láttam a csajok el lesznek nélkülem és kulcsuk van..így dobtam Dé-nek egy smst, hogy fél óra múlva nálam?Mit szólna hozzá ha együtt aludnánk? Spontanitás tessék...5ös...
Egy év elteltével ismét együtt voltunk ott az ágyamban...tudjuk szeretek ugyan abba a gödörbe bokát törve is, de visszalépni...Aztán még reggel is együtt voltunk...hmm... jó volt...igazán kellett már egy...férfi test rám:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése