Gellérthegyen részegen... :$

Pár hete a cirkuszos fellépésem után még Dé-vel töltöttem egy kis időt és aztán betoppantak a nagy utazó lányok:)
Megjött Ninetta, Bosszancs, és végül PG....
Miután kissé emberi formát öltöttünk elkezdtünk meginni a nyaralásról meg maradt tequilánkat (na én balcsin ittam idén először tequilát...max. kettőt egymás után)....Aztán készülés közben lenyomtunk kb. 6 kört...és hát nagyon vidáman és hangosan elindultunk bulizni a megbeszélt helyre ahová pasikat rendeltem az én mostanában nem akarok pasizni jelmondatú csajoknak:)
Indulás előtt még a szomszéd alkesz bácsi elküldött minket az anyánkba...helyesbítettünk hogy romkert...mondom romkert...ide megyünk nem oda:) Aztán sity suty futottunk egy busz után...részegen ez nagy teljesítmény...majd miután ugrattunk egyet a csukló részben...sietve leültünk..biztosa ami biztos alapon:)
Odaérve tömeg...de éjfél után értünk oda úrilányosan....majd lecsúszott még egy vodka narancs (ennyit a nem keverem az italokat soha többé fogadalmamról:))...a második vodka narancsot már Barátnős elvette mert látta nem igazán állok a lábamon...ami igaz is volt...majd gondoltam elég a tömegből és kifelé indultam majd megragadott és velem tartott...tudtam, hogy vele nem eshet bajom...valamilyen szinten szerettük egymást még ha nem is mondtuk soha sem és a bnőjét sem hagyta ott miattam...(bár megtudtam öccsétől azért volt mert nem voltam elég erőszakos...hát köszi...üssem hogy velem legyen?:D inkább nem:))
Majd egy ideig ültem a romkert kövein...aztán az egyik haverja erőteljes nyomulásba kezdett...hogy nem érti Barátnőst, hogy miért nem...mert jó csaj vagyok..stb...mellesleg ott állt mellettünk a barátja...és tisztára sztárnak érezhettem magam mert minden haverja látni akart hogy én vagyok az üvegcipős Bnős....üvegcipőse....hát nem a legjobb formámban találtak pont rám:D kissé KOn voltam..és legszívesebben aludtam volna csak...10óra munka egész héten...majd buli előtt és pia előtt háromkor ettem egy fél perecet...szóval....kissé fáradt voltam...na jó és ilyen részeg még soha...komolyan a sima állás is nehezemre esett..többnyire Barátnős tartott...aztán kitalálta, hogy kisétáltatja belőlem a piát...fel a Gellérthegyre...ami nekem akkor Himalája lehetett....kacskaringós utak...sötét....és nagyon ritkán egy pad...fájt a porond sérülésem, fáradt álmos voltam...majd nem tudtam értelmezni Dé éjszakai smsét többszöri olvasás után sem...tény, hogy ez néha józanul sem mindig megy:)
Minden vágyam az volt, hogy vízszintesbe kerüljek és aludjak ...bárhol...akkor ez számít a legkevésbé...Bnős vagy 1000X elmondta mennyire undorító hogy így berúgtam..hát jó nem vagyok büszke 25 év alatt nem volt még sose ilyen...most élek meg dolgokat amiket a tini koromba kellett volna..de én akkor komoly párkapcsolatban éltem Á-val...ott vagy ő ivott én fizettem és én vittem haza...a szintit vagy őt....szóval mi lett volna ha már akkor alkoholizáltam volna?:D katasztrófa...kb. 21éves koromig nem ittam nagyon ritkán...ehhez képest a mostani bulin...hát kicsit elmértem...
Szóval volt párszor, hogy leheveredtem a hegyen...de mindig felrángatott...elvette a telefonom és felhívta anyukámat...beköpött hogy részeg vagyok..éljen a dedó....aztán beszélnem kellett vele, hogy élek még és minden ok...és tudja Bnőssel vagyok...lassan majd haza...jah és a lányok is ttt vannak....azt nem kell tudnia hogy lent az alján....
Majd csúcsra értünk...nem szex értelemben..teljesen rendes volt Bnős egyszer sem használta ki a helyzetet...jó tény kissé impi...de kihasználhatta volna...már megtette volna...szóval vigyázott rám...Á. tuti ott hagyott volna, hogy ha aludni akarsz mint egy csöves aludj...ő már sokszor megtette...de Bnős..rángatott...fel majd le vissza kijózanodva a csajokhoz...szóval ilyen kisebb balesetek néha előfordulnak....hupszi...de nem hánytam...pedig lehet jobb lett volna:D Tuti a hajamat is fogta volna:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése