Work work

Csak a munka csak a munka...aztán hazatérve pihenem az előző hétvégét plusz előre próbálok pihenni a csajos nyaralásra...hogy ne legyen az hogy Üvegcipős korán kidől....és ejnye bejnye....
Szóval aki kilenc után akar elérni..annak szívás...mert akkor már ágyban párnák közt vizes ruhával a bokámon..mert esni nem estem a rollerrel de első nap párszor bokán vágtam magam mikor még nem tudtam a emelési technikát....
Jah a csúnya bkvs majdnem elvette a rollerem..mert egy megállóért nem csuktam össze...fuck nekik..nem járok kocsival állandóan csak bkv-t használok bérlettel....szóval igazából nyalják meg a hátam hogy mindennel bajuk van...
Mikor jöttem kifelé..akkor mondták legközelebb csukjam össze...oks..vagy elvegye most ...azt próbálja meg...lefújom:D
jah meg hozzátették hogy vesz a kamera is...felnéztem dobtam egy mosolyt és tovább mentem:D pedig csak toltam és nem is ugrattam:D
miért mindig a jó kislányokat kell cseszegetni?:(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése