Köhöm....fiatalok...

Szombaton...ismét telkes szülinapi bulira voltunk hivatalosak...de tavaly olyan szar volt..hogy sok jót nem reméltem....tavaly aki lehívott minket ..konkrétan le se szart minket....így idén tanulva belőle...és miután tudtam infókat, így vittem magamnak kihívást:D
Nevén nevezve a küldetés CukiD:D
Röviden...jahj de jót csókolóztam a cuki fiúval:)hm...éljenek a 19 évesek:D
Hosszan:) Egész délután hívogatta Audrey hogy esetleg le jön e..de nem vette fel erre Üvegcipős kezébe vette a telót és smst gépelt neki...fél óra múlva már úton is volt:D Hmm...jó jelnek fogtam fel...aztán véletlenül én ültem mellette..kissé becsiccsentve:D és jujj újra tizenéves ismerkedésem lehetett:D Ültünk egymás mellett beszélgettünk..aztán...véletlenül kéz összeér...majd el...majd újra össze...majd..titkos kéz fogás...majd kéz simi...majd vállra fejhajtás...és végül 2-3óra folyamatos csókolózás..és hát jó kis bókokat kaptam...hmm...mit mondhatnék...plusz ha nyelves akkor legyen nyelves:D jobb ha formába jön:D kell egy kis edzés..vállalom..mert cuki:D
Fiatal de cuki és trendis....tetszik:)sokat taníthatnék még neki....reméljük lesz rá alkalom:D
Addig meg csak rosszban sántikálok:P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 megjegyzés:

sunyis írta...

rossz kislány..:)

Megjegyzés küldése