Meleg meleg meleg van...

Dög meleg van gondolom mindenkinek feltűnt hogy napközben az arcunk leizzad a nyakunkba és így tovább...
Szenvedünk is erősen a Kertben is ..locsoljuk magunkat a kapuknál ahogy csak tudjuk..kis felfrissülés....pillanatnyi öröm csak....néha jó lenne ha megállhatnék alatta és lemoshatnám a napi mocskot ott és akkor...felfrissülve...agyam tisztán..néha jó lenne..de sajnos a vizespólóért nem fizet a főnökség:)sajnos...és a látogatók meg nem érdemlik meg, hogy ezt lássák ahogy a víz végig folyik a testünkön...a fehér póló rá tapad oda ahová csak tud....haj kibont...hát középig érő sötét hajat víz áztat...stb:D Kis live show lehetne:D de a dög melegben sem lóghat ki a hasunk sem..túl rövid szoknyácskában sem lehetünk...40fok ide vagy oda...élvezzük csak:D
Bár ma kis szoknyácskában voltam ...amit vagy kecsekrágott...vagy gyerek fúzkodott...hol növény tépkedte...hol a szél mutogatta a kekiszínű hozzáillő bugyimat:D vagy én elfelejtve villantottam magas lépcsőn...
Ja és reggel megbámultam egy apukát:Dvagy bátyót:D nem tom:D
És tilosban jártam...picit...de megzavarták a tilos kibontakozását:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése