Itt mintha már jártam volna...

Megint ott voltam...ahol nem kellene lennem...megint belekavarodtam egy olyan szituációba...amibe nagyon de nagyon nem kellene....
Mondta a doki is pénteken, hogy a köv. találkozóig agyaljak azon hogy mit is karok és mit is várok el a pasiktól...mit szeretnék...
De ha ez egy ilyen egyszerű kérdés lenne akkor már rég meglenne a megoldás.....minden pillanatban mást érzek....Lehet ez nem normális dolog, de most ezt élem....Hiányzik Béka...de közben tetszik a haverja Csiga....közben másokkal randizok....majd Barátnős alszik nálam...aztán Magassal(aki szintén bnős) csókolózom egy kocsiban(hát ő volt a tali szerdán...aztán végén hát...kissé fura volt...simán haza tudott vinni kocsival...tudta hol vannak egyirányú utcák csont nélkül hazavitt....és tudta hogy ott lakom a boltnál..ami anno két éve még nem volt ott...na jó itt egy kicsit beijedtem:D meg két éven keresztül őrzött nekem egy hűtőmágnest, mert tudja hogy szeretem őket....de mellesleg bnője van 1,5éve...de közben olyan szövegekkel jött hogy a torkában dobog a szíve...meg mikor látott más városban véletlenül akkor is így volt...és hogy azóta mióta rosszul döntött...azóta blabla...fene sem tudja hogy lehet e hinni a pasiknak már....)....aztán közben éjszaka meg Csókbaráttal-val álmodom, közben azon jár az eszem hogy mi lesz Kistanárral(akivel tavaly szexeltem...szakításban volt..nem bnős csak majdnem:D)...na és ott van a messzeségben Édesszájú is....szóval...ááááá....most mi van??? Mit akarok?Ha tudnám....akkor már rég az lenne....nesze nekem kattogós házi feladat....de közben meg folyamatosan csak szexről álmodom éjszaka...még akkor is ha egyedül már úgy mond "szexeltem" a nap folyamán...hehe ..kissé kívánós napjaimat élem...erre nem most vagyok beteg???....mikor üres a lakás és hideg az ágyam....és csak egy telefon lenne...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 megjegyzés:

B. írta...

Hát, nem egyszerű a szerelmi/magánéleted az egyszer biztos. De hinned kell abban, hogy egyszer minden jóra fordul és Te is megtalálod a másik feled. Az egyik barátnőm éveken keresztül csapódott egyik pasitól a másikig egy szakítás után (szerelmesen őt hagyták ott) és most annyi szenvedés után végre boldog. Nagyon. Kitartás! ;)

Amelie írta...

:)köszönöm a bátorító szavakat...
nekem pont az a bajom, hogy nem tudom hogy mit is akarok vagy kit is...nehéz ügy...de nyár van ..csak nem fogok keseregni ezen..sodrodom max. aztán lesz ami lesz:)mindig van valahogy:)

Megjegyzés küldése