Én kis kertet kertettem....?

Ismerős mindenkinek az az érzés, hogy a főváros nagyon kopár és szürke néha...vagy egy egy ház ijesztően elburjánzott körfolyosókat mutat....vagy csak erkélyt mint a képen...bár zöldnek zöld nem mondom....de....
Hát az én kis Váram is a kopár házacska..körfolyosóval...
Nagyon kevesen törődnek vele, hogy ne csak a lakás belseje legyen szép, hanem ha kilépsz az ajtón ott is vmi kis vidámság fogadjon, vagy ha hazaérsz egy fárasztó nap után...akkor legyen vmi amire rápillantva az jut eszedbe...hogy itthon vagyok....home sweet home....
Ezen felbuzdulva idén a lakótárssammal...a megszokott muskátlikon kívül, helyet foglal még két láda koktélpari, meg egy kisebb tő, plusz egy futóeper is.....napelemes kis lámpáim mikor olyanjuk van világítanak is éjszaka jelző fényként vagy éppen nem...kedvkérdése náluk:)
Már dicsekedtem, hogy van egy szupi virágformájú szélforgónk is kint az "erkélyen", ami szélben pörög ezerrel és észrevettem szélbe fordul:D...és ma bővítettem a kiskertünket a szomszédok legnagyobb örömére egy...egy....bambusz szél csengővel is :)
Mit mondhatnék....kell egy kis sziget mindenkinek a nagyvárosban:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 megjegyzés:

B. írta...

Kell bizony, de még mennyire. Én is próbálom azt a parányi erkélyünket "felvirágoztatni" ami van. A koktél pari nagyon jó ötlet. Nekem ez eszembe sem jutott eddig.

Amelie írta...

:)Jól van örülök, hogy más sem elégszik meg a kopár szürkével:)
Én épp most hoztam be az eprünket hűsölni, mert szegény már kezdett kókadozni...a koktélpari egész jól bírja a napsütést:)
Lehet kellene egy kisebb limefa is....:D a koktélokhoz:D

Megjegyzés küldése