Vizes hatású séróm

Nem kicsit áztam szét mire hazajutottam a vonattól a váramba...komolyan metróból kijőve még csak csip csöp....aztán durván rákezdett....5perc alatt úgy szétáztam, hogy öröm volt nézni....
Remélem ez meg majd újabb megfázást eredményez....mert a gladiátor szandimon csak úgy csobogott át a víz:) Ma így is nagy stílusalkotó voltam kicsit extravagánsan sikerült felöltöznöm reggel...
És még jó, hogy két nehéz táskával kellett egyensúlyoznom a szakadó esőben, így nem estem el a csúszós szandiban...szép lett volna egy hátas a nagyvárosi dzsuvába....bár magamat ismerve..ez már lehet nem lett volna megrázó...hozzá szoktam idén nyáron a nyilvános esésekhez....
Szóval szétáztam...elaludtam a nyakam...rossz kedvem van...és mindjárt indul a hét...
Lehet na kellene egy öröm mosás...na meg egy kis szelektálás..hogy érezzem, hogy élek még...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése