Vissza a nagyvárosba és a valóságba

Nyakamba vettem a cuccomat...megint...fogtam az életem ami ilyenkor egy utazótáskában pihen és elindultam vissza a valóságos világomba...vissza a nagyvárosba....vissza a váramba....ahol...csak a magam ura vagyok....és ahol csak én uralkodom...elszoktam már attól ami itthon van...nem mondom hogy rossz volt itthon...de igazából semmi pluszt sem kaptam azon kívül hogy kajám volt mindig...plusz...a gyógyszerekért nem nekem kellett fizetni....az elmúlt egy hét...ágyban fekvős szenvedős volt...olvasás nem kötött le, pedig én nagyon szeretek olvasni...szakdolival nem haladtam...pozitívum, hogy a bloggal/blogokkal utolértem magam...és talán most már naprakész lesz..amég újra el nem havazódom...
Szóval...az itthoni toronyban ültem és vártam...mutatva hogy minden ok....maszkom az arcomon...mert beszélni a semmiről értelmetlen...és nem kell az én megmondtam meg hogy már megint hogy választok...nem kell a rosszmájaskodás....erre most tényleg nincs szükségem...mielőtt hazajöttem teljesen jól voltam és minden heppiség volt...most meg mikor visszamegyek...csata vesztetten érzem magam....eü-ileg lepukkantam...semmivel sem haladtam...a kezeim a lelkivilágomat tükrözik most...fekete henna mindenhol...és mellé padlizsán lila körömlakk...hajamat megnyírattam...semmi sem látszik még is igen...
Szóval...az elmúlt hét termése...nem sok....és mégis minden....?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése