Szaporodás

Annyira, de annyira jó vagyok...elintéztem, hogy megint minden nap szaporodik egyik nap a másik után a gyerekeim száma a csoportban:)
De mivel aránylag jó kis első vezetős csoportot kaptam így talán bevállalhatom...
Minden napra meglepi a szlogen...de legyen holnap megint meleg és nagyon jó idő...
Van benne hátsó szándék is..de néha a kis ördögnek is jót kell tennem..főleg mikor veszélyes vizekre evez velem:D
De megkaptam már a héten, hogy sokat komolyodtam a táboros évek alatt....és hogy azért kaphattam tanári cucc nélkül csapatot...hát nem tudom ebből mi igaz...a játszótéren játszom...a labirintusban kergetőzöm...és a kezemen sárga pöttyös pillangó díszeleg....de legyen így:D Komoly lány vagyok, akkor ha akarok:D Kérdés akarok?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése