Pályatévesztés?

Tegnap apukámmal volt egy kis telefonos beszélgetésünk...mindig felhív és néha olyan ciki mert nem mindig tudunk miről beszélni..kínos csendek hallgatás...stb:) apa és lánya beszélgetés nagyon ritka..mikor otthon voltam és meséltem neki belealudt....remek:D tény nagyon sokat dolgozik....és aggódom is emiatt...mert egész életét végig dolgozta...és nem kellene már túlzásba vinnie...
Szóval telefonos beszélgetésünk közben...fejemhez vágta hogy lehet inkább tanárnéninek vagy óvónéninek kellett volna mennem:D Mert én szeretem ezt csinálni látja rajtam és hogy készülök rá...stb.
Mondom köszi így egy évvel a diplomám előtt:D
Tény, hogy mikor erre a mostani sulimra jelentkeztem, akkor elgondolkodtam a tanító képzőn és az óvónéniskedésen....de anyukám megmondta ebből nem élek meg....meg nem tudok elhelyezkedni...tény..de az is hogy magán óvit simán lehetne nyitni...csak tőke kérdése..mert nyáron sem tudnak mit csinálni a gyerekekkel....szóval igény lenne rá...
De egészségügyet választottam...mintha abban sok pénz lenne:D
De igazából sokszor volt olyan az elmúlt években hogy vacilláltam több pálya között..azért az álom pályáimat már eltettem a gyermekkori cuccaim közé...
De úgy érzem ahol most vagyok tudnám egy életen át csinálni....ezzel szemben pedig ez a nyári munka olyan nekem mint egy hobbi...és a pánikbetegségemnek is jót tesz terápiásan...a Kert biztonságot nyújt...ismerem mint a tenyerem...és szeretek is ott lenni...és ha jó a csoportom akkor az egészet megkoronázza...
Szóval most itt vagyok...van egy hivatásom...diploma után meg ha felvesznek oda ahová menni akarok...és van egy hobbi munkám, amiből nyáron tankolhatok...ez az utcsó nyaram??vagy lehet mazochistán a köv. nyáron is tanárkodom?? Rejtély:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése