Kapd el máskor... ;)

Szerdán ugye mentem be tesztelni a munkatársamat, hogy okozhat e gondot a heti munka:) Szerencsére barátnőjét idén sem vették fel..a fenébe:D nem bánom hogy nincs egy kés a nyakamon és nincs két szem a hátamban:D
No de....Szerdán kirittyentettem magam..mivel most nem kellett munkaruciban lennem így gondoltam megmutatom nem csak tróger ruháim vannak:D csinosan felöltözve...visszajelzések alapján és más munkatársak alapján leigazolva....megkerestem őket a Kertben...kapásból a sráccal futottam össze ő jött legelöl:D majd minden főnökbe is belefutottam akik furcsállták hogy...ha nem dolgozom mit is keresek itt?:D mondtam függő vagyok nem bírom a munka nélkül...munka mániás kis dolgozós lány vagyok:D volt aki azt mondta de aranyos vagyok ...volt aki folyamatosan meglátott megkiabált hogy menjek már haza:D de azért 3 órát simán szórakoztattam Kisfönőkömet, na és persze DuplaD-t (az egyszexesmunkatársamat)...
Szerencsére semmi feszkó sem volt...ugyan olyan lazán piszkáltuk egymást mint mielőtt lefeküdtünk...ez jó:)
És igen még mindig cuki...nem tudom miért...komolyan nem a jó pasi kategória...de lassan bevallom....hogy papírom van róla hogy ízlés ficamom van:D Sajnálom..de folyamatosan képek jelentek meg a buksimban...hogy mit csinálhatnánk együtt üres perceinkben...hmm...szívesen a falnak nyomnám és hát...persze csak lecsókolnám....:D egyébként jelekből ítélve..neki sem lenne ellenére....hmm...kár hogy még mindig egy banyával jár:D Jaja...fej megrázz..házinyúlra nem lövünk:D hehe:D és ha össze akarnak hozni egy másikkal?:D akkor ha nem én lőttem?:D Arra is ér a dolog?:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése