El van a gyerek ha...

Már megint az extrovertált fejem volt vasárnap a vonaton:)
Az általános iskolai legjobb bnőmmel utaztunk fel ketten...kellő távolságban és kényelmesen 4-4 ülést elfoglaltunk, aztán beszélgettünk az úton...ezer éve nem taliztunk...de jó volt kicsit kommunikálni a gyermekkori legjobbal:) Tök fura volt mindketten elég nyűgösek voltunk..mint kiderült mindketten pont most ülünk azon a kis piros padocskán:D ennyi év után is sikerült egyszerre ezt összehozni...akkor, hogy is működik az hogy a bnők mindig egyszerre...és ha már nem vagyunk azok akkor is percre pontosan?? régen ez elsőt is együtt szenvedtük végig...de akkor sülve főve együtt voltunk...éljenek a gyermekkori barátnők:) azért fura:)
Aztán egy idő után úgy éreztem, hogy valaki néz...jajj már megint ki ez??
Körbenéztem, hogy ez meg kinek a szeme van az arcomon???:D
és egy kb. 9 éves kis csaj lesett pár üléssel előrébb...először nem hittem el, hogy nekem mosolyog...előszedtem emlékeimet, hogy ismerem e..leforogtak a csoport képek a fejemben...nem nem volt még a csoportomba:D
majd elbújik az ülés mögé...hát a nagy lánynak álcázott kis Üvegcipős belement a mosolygós ha egymásra nézünk játékba..majd elfordulunk és újra kezdjük:D Elvan a gyerek ha játszik..ezért jó Kert..ott visszafejlődhetek kicsit..nap 10 órára :D:D
Majd mikor megérkeztünk még visszanézett és a mamájával szaporán szedve a lábukat beelőztek:D majd a metrónál mi előztük be őket...aztán oda szálltak fel ahová mi pont szembe velem...akkor már bnőmnek is mondtam, hogy mi a játék....ő is már csak nevetett, hogy velem szembe ült a kis csaj és nem nézett rám..majd rám nézett mosolyogtunk egy sort és megint elfordultunk...aztán a Deákon leszálltak a mamival integettem neki egyet mosolyogva...aztán visszainteget kis szégyenlősen, de mosolyogva:)
Aranyos csajszi volt...ennyire látszik rajtam, hogy egy nagy gyerek vagyok még?:D Megtalálnak mindenhol??
mekkora lenne, ha holnap taliznék vele a táborban és pont hozzám kerülne:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése