Tánc tánc...

Mostanában egyre többet gondolok arra, hogy lehet kellene vmi táncformát választanom...megint:D Hobbi szinten persze:D
Szerettem a hastáncot csinálni...de mikor nagy trend lett és a pénzem is elfogyott akkor abbahagytam...különben sem szeretem azt csinálni, amit sokan csinálnak..szóval értitek:D utálok a tömegben állni:D
A latin, társas és salsa is nagyon tetszik..de ugye ahoz nem árt ha van egy partere az embernek...nekem abból egy hiányom van..kettő meg..ált. az ilyen táncos partnerekből vagy pasi lesz vagy összeveszés mert nem akarom hogy pasim legyen...szóval ezzel sem vagyok vmi szerencsés...
Lehet fel kellene találnom az egyszemélyes salsát?:D
Bár most a sima salsa is nagy divat lett...bárkit megkérdezel, aki nem 10enéves korosztály..azt tuti hogy salsázik:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése