Lábam lógatása?

Nem tudom miért van az..hogy mikor lenne időm láb lógatásra akkor nem megy...folyamatosan pörgök aztán nem tudok leállni mikor megtehetném..aztán egy idő után bekattanok...és aztán kell egy kis kényszer pihenő...
Én nem értem azokat az embereket, akik életüket végig láb lógatva töltik...vagy akár csak a nyarukat....
Oké oké egy ideig lehet bírni ezt a tevékenységet...de egy idő után nem akarnak vmit alkotni?
vagy csak az időt a maguk fejlődésére fordítani?
Az sose árt senkinek sem....minden esetre én még pörgök...egy helyben vagy oda vissza ezt nehéz eldönteni....
De láb lógatás megtanulható?
vagy vannak emberek akik nem képesek erre???
Mert ha igen akkor én is ezt az ember csoportot erősítem...erőteljesen...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése