Beteges

Állandoan lebetegszem már két hete szenvedek mikor már azt hinnám túl vagyok rajta...újra lebetegszem....
Fáj a torkom.....a végtagjaim...fáradt vagyok....stb
Nagy nyüsszögés....
És mivel orvoshoz felesleges lemennem...így jobb hián beszedek mindent amit találok és fekszem vagy alszom....
Erre ma szemrehányást kaptam édesanyukámtól hogy....mi az hogy állandan fekszem...ő is fáradt és ő is dolgozik....blabla....
Okés...akkor feküdj le....
Most is durcázik....nem tudom mi a baja állandóan velem...komolyan....eddig úgy voltam kibírom itthon....de ilyenkor rádöbbenek...hogy bakker én ezt nem bírom hosszú távon.....állandóan durcál....megmondtam hogy most szakdogát írok....és nekem ahhoz csukott ajtó kell....
Baja volt hogy nem hallgattam meg a wellness hétvégéjük meséit....de nem érdekel....ez van....őt sose érdekel semmi sem velem kapcsolatban...ha elkezdek mesélni...vki vagy nem figyel vagy semmi reakció...most nekem sem volt kedvem meghallgatni a rosszmájú megjegyzéseit ismeretlen emberekre....néha unom hogy passzív és mindenkivel baja van...
Lehet már pszichésen vagyok beteg...és testitűneteim ezért törnek felszínre.....itthonitisem van tutira....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése