Újabb néma gyereknek anyja sem...

Nem tudom meddig érdemes valamiért küzdeni amiért más nem küzd....hanem szimplán félredobta a sarokba és ott hagyta kiszáradni....hiába minden kicsit olyan reménytelennek látszik a dolog....én próbálkozom de hiába...semmi előre lépés...semmi válasz....szóval mennyi ideig érdemes próbálkozni a kijavításban....és mikor kell feladni és leírni mint sose tudtam meg hogy miért lettem eldobva kategóriába....
Ha másnak nem fontos ami volt akkor nekem miért az???
Bár egy megbeszélésbe még senki sem halt bele.....nekem is ezer meg egy dolgom van volt lesz, de fontosnak tartom az egészet...ezért szakítanék időt....de hiába...ált. ezek a dolgok nem csak egy emberen múlnak...én léptem felé...ő meg háttal áll...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése