Ez most olyan hirtelen jött..

Már több hete fura hívásokat kaptam a gyakorlati helyemről...
gyanús volt hogy munka miatt keresnek...de nem hittem benne hogy ténylegesen ez a téma...
Erre csütörtök este pont Besztemmel fagyiztunk mikor megláttam hogy smsem jött...a gyakvezetőm írt hogy, ha végzek a sulival lenne e kedvem ott dolgozni náluk..és vele azon a terülten amin alapból szeretnék...
Azóta kattogás és gondolkodás jobbra balra hogy mi lenne a legjobb..minden szempontból...
Ha úgy vesszük mázlista vagyok hogy még be sem fejeztem a sulit és már ajánlottak munkát...nem a jegyeim alapján hanem a gyakorlaton végzett munkám után...néha kicsit sokat jártam be...onnan írom a szakdolimat is...szóval...mázlista lehetek hogy lehet munkám...sok mindenkit megkérdeztem már hogy mi lenne a legjobb szerintük...sok sok fogadd el válasz jött...
Minél előbb meg kell álmodnom mert különben elúszik ez a lehetőség...és ki tudja jön e másik...főleg egy kihalásos rendszerben...
Jajjj...ez így nagyon nehéz....pro és contra lista....toll a kézben és ír...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése