Porondra születve?! vagy mi?:)

Mostanában kicsit sokat voltunk a cirkuszban....ez történt az nap is mikor a porond szólított, hogy fel kell lépnem....a reflektornál már sejthettük volna Kisfőnökkel hogy itt baj lesz...de nem úsztam meg...hiába minden bújás hiába minden szem kontaktus elkerülés...lecsúszás....célpont kiszúrva...már robogtam is a porondra...szerencsére tudtam hogy mi vár rám...hiszen már láttam ezt a szupi műsort...hasbeszélő szám...és én ott lenni...mint szexi lolita nyuszi..természetesen szép nyuszifüllel...testhezálló feladat...mindig is playboy nyúl akartam lenni:D na jó nem:D
Szóval a lényeg mozgatja a pasi a kezed és neked csak tátogni kell....hát mondhatni sem kell nagy sikert arattam:D igaz hogy közben viking folyamatosan a kezemet akarta fogdosni:D én meg hééjj öreg csak a sajátodat:D és ezzel még nem fejeztem be a szereplést én aki nem bírj a reflektor fényt és a szereplést...én a középsuliba is megmondtam ofőnek hogy szereplek neki de akkor ha pánikomban elájulok akkor húzzon már le a színpadról...éljen a lámpaláz:D Igaz bnőim mindig azt mondják hogy a lámpa para nem látszik rajtam, de elég ha én érzem...
és szó szerint iszkolni akartam a porondról...gyorsan gyorsan fel a nyúlcipőt...de sajnos elfelejtettem hogy Üvegcipősnek az égiek két ballábat adtak:D Ezen a nyáron többször is bemutatkozhattam..bár nem ekkora közönség előtt azért...:D Na itt kell abbahagyni a sztárságot:D
NYúlcipővel ugrani akartam és hát a porond széle kissé magas volt...elmértem és akkorát zakoztam a másik combombra, hogy auuu....de ezen már megint csak röhögni tudtam mint pár hete balcsin mikor hanyatt este a nyaralóban....szóval röhögés közben...kicsit sem szénné égve fordultam és a két másik szereplő sráccal felhúzattam magam és mosolyogva...jah bocsi inkább röhögve KisFőnök ölébe rohantam...ahol ketten röhögtünk hangosan....ugye milyen jó a kár öröm?:D De annyira jó voltam, hogy sokan megdicsértek, hogy milyen jól estem direkt...az ám:D a röplabdás múltam miatt:D
Aztán meg az apukák gyerekkel a karjukon molesztálósra vették a figurát:D kaptam pár pacsit hogy jó voltam...bár az tuti hogy maradandó emlékeket szereztem az akkori nézőknek...így kell égni nem kicsit...nagyon csak is:D
A porond sérülésem egy nagy lila dudoros folttá fejlődött ki...és hát...nyüsszös volt...nagy csomóval kissé sántikálósan:D de legalább a fogaim nem törtek le:D
Ez az egyik rém álmom ilyenkor:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése