Végre értem...értem?

Otthon hétvégén végre megnézhettem egy jó kis magyar amerikai focit...régebben egyszer próbálkoztunk a Margit szigeten a játék megértésével....de nem nagyon sikerült...csak néztük...hogy rohangálnak a "kis" játékosok jobbra balra...
A meccs 15:00kor kezdődött....és 17:05kor még nem volt vége...és mivel mentünk családi bulira így sajnos a végét már nem vártuk meg...mert még volt vissza egy negyed legalább:D
4unokatesó és Audrey és CukiD ültünk a helyünkön és próbáltuk megérteni mi is a pálya itt...szerencsére a nagy uncsitesóm vágta a szabályokat így folyamatos hülye lányos kérdésekkel támadtam le majd közvetítettem a szélekre is:D mert aranyszívű csaj vagyok tudja már mindenki a témát....
Húúúú nagyon okos lettem...nem voltak még nagy mesterek a srácok...de nyertünk az tuti...de van még mit gyakorolni...de mikor fut a futós és lehet kiabálni hogyy menj menj menj...aztán megpankrálják....hehe ...nagyon király:D úúúúúúúúúú erőszak...törjön a csont...hehe:D néha van ilyen napom...akkor kickboxot nézek a tvben..szerencsére ilyen csak néha van...:D nyugi nem vagyok agresszív...:D a a meccset nagyon élveztem...főleg mikor már értettem ki miért merre:D bár azért itt is javasolnám, hogy jelöljük már hogy ki hova támad:D mert néha megzavarodtam, hogy most miért?:D
és azok a sárga zászlók amik csak repkednek...nagyon kircsi hihi:D
Bár ilyen pasi sem kellene....lesérülne minden meccs után aztán húzhatnám haza és a nyertes meccs utáni szexnek lőnének....:D Az tuti:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 megjegyzés:

Charlie írta...

én se vagyok agresszív, de odavagyok a K1-ért. :P

Amelie írta...

hihi :D ajajj sok a hasonlóság:D nem vagyunk mi kicsit ikrek?:D

Charlie írta...

tuti az a két nap azért ad egy bizonyos széles sávú közös vonalat :P

Megjegyzés küldése