Mikor a mama észrevesz..

Lehet már írtam, hogy egy mamám van már csak..és ő nem az a tipikus nagymama....igazából vagyunk de nem nagyon törődik velünk..nem úgy mint az a mamám aki már nincsen...
Ennek a nagyvilági mamának úgy érzem sose tudok megfelelni...nem is nagyon figyel rám...vagy csak akkor ha vki látja...mert mások szerint szép vagyok...szerinte meg fogyhatnék mert ő 50 kg volt mikor megszülte apukámat...hát...ez tuti nem igaz..de azért mindig az orrom alá dörgöli.....
DE szombaton megkaptam az első bókomat hosszú évek óta nem volt ilyen...ült velem szembe és azt mondta...:
"Szépek a szempilláid."
Köszönöm:)
ha már okos nem lehetek hiába a közel 4,5 átlag,
szép sem lehetek mert nem vagyok 50kg, ...
azért ez jó hogy a pilláim szépek..de az is csak spirállal látszik...még jó hogy kihúztam a szempilláimat aznap reggel:D mert legalább meg tudott dicsérni:D
aki a kicsit nem becsüli....:D a következő 20 évre el is raktároztam:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése