Mikor a kis öcsém nagy öcsi lesz...

Megértük azt is hogy az én icipici kisöcsém végre 18.dik életévébe lépett pár hete...jajj ha érzelgős lennék simán sírhatnék..hogy jajj...de jó...nagykorú...az én kisöcsikém...blabla:D De mivel már jártam ezen az életkori küszöbön...tudom hogy semmi sem fog változni...max annyi hogy eggyel több a gyertya a tortán..még otthon él..sulizik..hiába 18. kutyát sem érdekel...meg már így is csomó minden meg van neki engedve mint ami anno nekem nem volt...kitapostam..ez a nagyok sorsa....bosszantó...de nem duzzogok inkább rajta mert a végén ráncos lesz a homlokom...és elég nekem a mosolycsíkok a szemem mellett...így is sokkalom:D No de mivel neki ez nagy nap volt, így hazautaztam a napján...minden ajándékot elrendeztem addigra igaz eladtam a lelkemet egy randi erejéig a 18db héliumos lufikért...de egyszer 18. a kisöcsém:D
Szóval tőlem 18db héliumos lufit kapott egyszer...mire hazavittük az utcán...nagy sztárok lettünk...sok lufi sok tátott száj:D nem értem... nem láttak még lufikat gyalogos embereknél??:)A teljes meglepi nem sikerült mert a srác későn hozta a lufikat és öcsém pont látta őket mikor hozták le...de egész úton abban reménykedett hogy piercinget viszem csináltatni:D de azt nem mertem bevállalni...nekem már van kettő:D a szüleink lehet már nem díjaznák ha neki is szúratnék...ehelyett kapott tőlem még egy vízipipát minden cuccossal....az is egy jó kis vásárlás volt...szűzként vízipipa shopban....arab hapsi mindent nyomott nekem..meg ajándékot cukrot is kaptam....jajj menni akarok nagy nagy bazárba...alkudni alkudni....a kínai piac már kicsi nekem...:D Nem kihívás:D
Mikor öcsi megkapta...hát az ő feje boldogságtól döbbent volt...apukám arca inkább konkrétan döbbent volt:D hát hogy mit hallgattam érte...hajajj....mert tuti füvezni fog vele..stb... Én bízom az öcsémben hogy ezt nem erre használja majd...különben is azt mondták a nagyok hogy a joint elegánsabb:D Passz:D más fogalmaim vannak...ennyi:D
És még kapott egy 18as behajtani tilos táblát...ami dög nehéz nem tudom hová fogjuk tudni felrakni...de jól néz ki:D
De azt hiszem sikerült összeválogatnom a gyermeki és "felnőtt" énjének is mindent:D Jajj annyira jó vagyok...váll veregetés ...pofisimi:D Tőlem nekem:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése