Gondolkozom gondolkozom...

Az elmúlt napokban totálisan nyűgös voltam...valami bajom van mint a példa mutatja...de nem találom az okát...semmi bajomnak sem szabadna lennie...mert vizsgákat korán letudtam, már dolgoztam is egy hetet....szépen lassan teszem a dolgaimat és haladok velük előre...de valami még sem klappol....van amit csak halogatok....van amit egyből megcsinálok....lusta vagyok...de én nem szoktam lusta lenni...inkább csak valahogy most nem találom a helyem...szeretem a nagyvárost...szeretem a Váramat....szóval nem hiszem hogy a hellyel van bajom...jó lehet mostanában kicsit sokat voltam egyedül és lehet ettől kissé befordultam...de semmi kedvem randizni...velem pasik csak randiznának....csajok meg pasiznak és nem érnek nagyon rá...lehet ideje lenne beújítani egy szingli csapatot...és járni a várost még megtehetjük...vagy nem tudom...valami bajom van....hol van a helyem???ez itt....vagy az ott???áááá komolyan lehet van valami a levegőben, mert a tavaszi fáradtság most jött csak elő???Kissé fázis késéses.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szingli városjárótárs szolgálatra jelentkezik! :D
Amúgy meg én is holdkóros vagyok... :(

Amelie írta...

:)felvéve ;)

Megjegyzés küldése