Ruha nélkül menjek az operához?

Pénteken munka után a csajok kitalálták, hogy megyünk beülünk valahová...csak nekem reggel mondták csak...mikor a ruhám kb. a munkapólómból állt amit már előző nap letaknyozott az elefánt...kopott munkás farmerem...és edzőcipő plusz gumicsizma....
ez a baj azzal hogy ha az ember csütörtökön egyből hazamegy munka után és nem trécsel kicsit utána..
de lehet éreztem hogy a vihar indult felém...munkatársampluszszex személyében...szintén bnős volt..majd szakítottak...majd velem volt majd visszament és idén megint egy helyen dolgozunk...de kiderült a bnőjét nem vették fel..szerencsémre..mert azt hiszem akkor félhetnék:)
na mindegy kiderült ahogy én eljöttem csütörtökön ő megjelent....
pfffú ezt megúsztam majd köv munka hetemen...majd kiderül, hogy vele leszek e összeosztva....ha igen..az kínos lesz..kicsit:D Na az ő smsei, megfejthetetlenek...pár hete is írt egyet..amit nem tudtam értelmezni..de lehet velem van a baj:D
na mindegy eddig elkerültük egymást...
Szóval péntek délután ott álltam a gumicsizmámban, amit nem tudtam eltenni..mert a táskám tele volt megmaradt kajával:D így a lábamon maradt mellé a kopott koszos farmerem, a munkapólóm...és koszos büdös én:D nem mehetek velük még ők csinibe öltöztek:D Választhattam vagy így megyek vagy ruha nélkül vagy nem megyek...
de aztán szerencsére KisFőnököm megszánt és nekem dobta a tiszta trikóját...így megmenekültem kicsit:D de inkább néztem ki turistának mint nagyvárosi lánynak:D
igaz a trikó kicsit mellben bő volt tűrtem is a melltartópántom alá a felesleget:D szép voltam:D kimondhatjuk:D
Aztán nem tudtuk hová megyünk csak annyit hogy az Operánál talizunk.....kijöttünk..szembetaláltuk magunkat az elittel...
mi munka utáni pórnép álltunk szembe az estélyiruhás kicsípett emberekkel:D
na most én néztem ki trógerül...pedig nem is ...de én úgy éreztem:D bár annyira fáradt voltam már tegnap estére, hogy egyáltalán nem izgatott már hazafelé..hogy turistának nézek ki vagy nem a hátizsákommal és a pöttyös gumicsizmámmal:D
De a csajos beszélgetős este nagyon jó volt...kellett is egy kicsit, hogy átbeszéljük a hetet a tapasztalatokat, a pasis dolgokat..egyedüli szingliként hallgattam a meséket a párkapcsolatokról és a házasságokról:D
én a dolgozó fáradt szingliket képviseltem az asztaltársaságban:) de sok lehetőséget villantottak fel nekem....választani sem tudok így hirtelen:D
Az elmúlt 2hétben 3szor ittam vmi kávés cuccot...ne a végén még függő leszek és kávéra is költenem kell majd a csokik mellett....hogy fogom ezt bírni...:D
Aztán a végén már csak az fog majd felpörgetni...jajj nem akarok olyan lány lenni aki sír egy kávéért:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése