Nagy sóhaj...

Hajjjjjjjjjjajjajjajajjjj....nagy sóhaj...és nagy mosoly:))
Igaz, hogy kb. mosott rongyhatását keltem....de.....
Sikeresen 4 lett a mai vizsgám is...igaz az is, hogy a kattanás határától két lépésre és a szenvedési skála 52. fokán álltam mire sorra kerültem...rutinosan már nem mentem be reggel nyolcra...hanem csak 10re és kb. egykor végeztem....hát...nem semmi stresszhatás érte ma a szervezetemet...csoda, hogy már reggel orrvéreztem, szarul aludtam, megfáztam tegnap a huzatban tanulástól...szóval amortizációm minimum...50%-os...de a nehéz vizsgám kipipálva már csak egy van vissza...mondjuk közepes nehézségűnek...de remélem nem azon fogok bukni....és ha végzetem hazalátogatok kifosztom nyárra a könyvtárat és irány vissza nagyvárosi csoda csudi nyári munkám....alig várom:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése