Kész lett ez is:)

Örülök neki, kész lett a trikóm is ma...kimentem érte....messzire mondjuk így:D Kifelé megsültem....hosszú volt...aztán...visszafelé gyorssal jöttem..hát ott meg megnyalt egy kutya a combomon meg a hellokitty táskámat...hát rám kattant a benga harcikutya.....édes bkv:)
Most csak ilyen ratyi képet tudok felrakni róla mert hát a webkamcsi ilyet nyomott nekem most...
Szóval...Fekete hátul keresztes trikó....a szlogen elől fehér és pink színnel....és a hátán pedig két fehér angyalszárny...csak hogy tudják...félig ördög félig angyal vagyok!:D
Jöhetnek a címek hová menjek mutogatni a szupcsi verdásoknak:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

5 megjegyzés:

Charlie írta...

ez nagyon jó :) tökre tetszik. :P

sunyis írta...

milyen kreatív valaki.. menj vele gyorsulási versenyre, vagy vmi autóstalálkozásra, vagy akár az utcára.. tuti, hogy kommentálni fogják :D

Amelie írta...

Köszi PlayGirl:)most nekem is nagyon tetszik...kíváncsi vagyok rá, hogy fel vannak e rá készülve az emberek:)

Szání:)
Mehetünk gyorsulási versenyre:D ki tudja mikor és hol van?:D Te tudod?
Kommentálni fogják?:D pl elütnek?:D:D vagy ledudálnak:D

sunyis írta...

Azt tudom, hogy Dunaújvárosban lesz júliusban Trabant találkozó.. :D De pl. Kalocsán is lesz egy csomó gyorsulási verseny (csak miattad utánanéztem.. ) :D
Hát tuti, hogy kapnál érte pár dudálást, meg mosolygást.. szóval tudod.. az átlagos dolgok mikor nincs rajtad ilyen póló :D

Amelie írta...

:D szerencsére engem nem dudálnak le...nem vagyok az a fajta lány:D És a ruhatáram sem olyan hogy dudát kérjen:D Bár most a felső...bár aki gyorsan jön úgyse olvas hehe:D
A bámulás meg mosolygás még elmegy...főleg ha vki cuki csinálja:D

Megjegyzés küldése