Kerestetik...

Néha szükségem lenne Mónikára a Jóbarátokból...a rendmániájával és a rendszerezésével....
most nagyon rám is férne:D
Mert kezdenek a jegyzeteim füzeteim önálló életre kelni
és kijönni az íróasztalomból..
...és lassan már nem tudom őket lekötözni sem,
hogy meg ne szökjenek:)
Szóval nagy szükségem lenne Mónikára és a tudására...mert az asztalom káoszos....a szobámat mint tudjuk, hogy...
mivel most értem vissza és azóta dolgozom..nem igazán volt időm rendet pakolni...mert majd holnap...majd holnap...jobb nap lesz..kevésbé leszek fáradt..bele sem merek gondolni mikor csinálom meg amit elterveztem...hogy Mónikásan rendezek mindent...és olyan áttekinthető lesz minden hogy csak na......vajon mikor is fog ez sikerülni?:) Tippeket felveszek:D plusz keresem Mónikát vagy a Mónika énem...ha vki látta arrafelé akkor küldje már vissza....thx:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 megjegyzés:

sunyis írta...

hozzám is küldhetnél egy Mónikát, de szerintem nem fog gyorsan ideérni, így marad a két saját kezem.. :D

Charlie írta...

én is olyan marha nehezen veszem rá magam az ilyen rendszerezésekre, h csak na... :)

Amelie írta...

PG: Hát...én még mindig győzködöm magam..majd talán hétvégén lesz rá időm ...mert addig szerintem KO leszek:D főleg hogy ilyen ratyi idő van...sokkal több játék kell:)pedig muszáj lesz összerendeznem és csak azt megtartani ami kell államvizsgára és úgy összerendezni....nem egy napos meló:D

Száni: Hát igen Mónika hiány van:D pedig ha lenne kölcsön adnám:D simán:D

Megjegyzés küldése