Henna :)

Mielőtt vki elszörnyedne...ez nem az én kezem:D csak a minta miatt mutatom, hogy tudjuk mihez kötni:D de ez egy nem szép kéz...bocsi attól akié:D
Szóval...ma kaptam ingyen hennát a kezemre...én a kézfejemre szerettem volna, mert az szerintem tök jól néz ki....de egy kicsi a karomra is a kézfejem tetejére is került....de szerencsére egy gyerek sem ragadt bele....jajj annyira tetszett.....még még akarok még:D most már le kellett a sötét részt szednem mert potyogott és nem akartam a szőnyegbe taposni...de így is jó:D most én és a Kisfőnök vagyunk a tesztelők, hogy meddig bír a bőrön maradni...jó lesz:) Tetszik:D kár hogy megint esik az eső és ki tudja mikor lehet rövid ujjúban mászkálni hogy mutogassam:D
De vennem kell hennát...tök tetszik..én a kezemre fekete tollal szoktam rajzolgatni mintákat órákon:D el van a gyerek ha játszik alapon:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése