Hülye álmok 1.

Komolyan mostanában annyi hülyeséget álmodok össze vissza....komolyan hol hiénák elől menekülök...folyton ott vannak mindenhol....megharapnak a kezemen.../álmoskönyv szerint.később csak ÁK....HIÉNA - Törvénytelen gondolatok, rosszban sántikálsz. Hiéna, ha megtámad: féltékenység, alapos gyanú. HARAPÁS - Ha megharapnak: ellenségeskedés. Ha állat harap meg: féltékenység./ Érdekes....féltékenység???kire mire mikor hogyan...rám vagy én valakire...most mi van??nem sikerült megfejtenem még:D
Akkor van, hogy kígyókkal..álmodok....folyamatosan ott vannak mindenhol...
Akkor voltam Afrikában...kb. Kenyában....egy ismeretlen ismerős pasival...magyarul ismertem..de nem rémlik hogy ismerném...majd csak fogom?:D Kissé zavaros:D
Volt, hogy úgy ébredtem hogy keresztbe feküdtem az ágyamon...sose csináltam még ilyet...hajajj...vmi van a levegőben?:D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése